niedziela, 18 maja 2014

34. Niebieska sukieneczka Marianki



Byłam trochę zdziwiona kiedy Marianka powiedziała mi, że chciałaby mieć sukienkę... długą.
"Tak bym chciała. Będzie mi coś przypominała." - dodała.
"Naprawdę?"  - Nie ukrywałam zaskoczenia. Nigdy jeszcze nie uszyłam długiej sukieneczki mojej lalce. Medytując w ten sposób, zauważyłam, że pomysł Marianki zaczyna mi się podobać. Zaczęłam sobie wyobrażać sukieneczkę. Może niebieską.
 Podobną do tej, jaką widziałam na blogu Gabi Moench-Ford "FairyWoolDolls" . Bardzo lubię jej lalki. Spróbuję...


***
Kiedy robi się chłodniej, Marianka zakłada szalik w kolorze ciemnoczerwonym, identycznym jak jej buciki i wstążeczka we włosach... i zabawną żółtą czapeczkę.



Jak widać czapeczka jest ciepła i duża, aby łatwiej można było schować włosy Marianki.









Czasami Marianka ubiera sweterek. Dobrze się w nim czuje kiedy wychodzi na dwór, zwłaszcza gdy jest zimno, tak twierdzi.


Tak właśnie było podczas naszego ostatniego spaceru.
W pewnym momencie zrobiło się cieplej, zza chmur wyjrzało słońce.
Marianka szybko ściągnęła kapturek. 



















Zapraszam do odwiedzin. Tyle się ostatnio u nas dzieje . 
Miłej niedzieli.




8 komentarzy:

  1. Marianna pięknie wygląda na wydmach. Szczególnie podoba mi się w zawiązanej czapeczce i sweterku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dabi za miły komentarz. Wydmy k/Międzyzdrojów.

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia i piękne ubranka :) śliczna lalka. Zazdroszczę spacerów nad morzem, ale za niedługo do Was dołączymy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! I Marianna i sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Pani Aniu za odwiedziny i za miły komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam Panią z Hanią i Nelą.

    Czy Hania i Nela zaprzyjaźniły się już?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna laleczka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo serdecznie.
    Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...